diumenge, de setembre 24, 2006

Migració a blogger beta

Com podeu apreciar hi ha unes cuantes millores al blog:
navegacio mes fluida pels mesos, tags per ordenar els posts, pagina siguiente.... i un link al blog del Uri Nieto (Enoch Rooted), que encara diu més parides que jo.

Tot aixo, menys el link, és gràcies la migració al bloger-beta de google.

Ara m'hi estic posant amb els tags i aviam si puc tornar a posar el contador de visites.

PD: els colors de titols, links, etc encara estan per decidir...
PD2: page rank de 0 patatero T__T
PD3: me molo XD

3 comentaris:

uri ha dit...

Ets l'amo tiu.
Vaig a dormir que estic tot tonto. Ens veiem a Ben Harper.
visca l'Azogue! :_D

uri ha dit...

Merda, ets gran! Visca l'azogue!
Vaig a tractar de fer-te pujar la page rank ;)

Cabron Tormenta ha dit...

Juas, mercy jefe.

M'havia deixat la moderacio de comentaris posada. :p

Page rank de 0 XD