dissabte, de novembre 17, 2007

I heard they suck live.

16-11-07 A las 22:00 Zulú:
Directe de NOFX a Barcelona. Vaig amb un colega de la FIB que ha vingut desde Brusseles expressament pel concert.

La veritat és que pel meu compte no hi hagues anat. Els 2 ultims discs no m'els he ni baixat i avui en dia, el tipic concert va aixi: ve el grup, toca els ultims hits, 4 cançons antigues i porta. (com per exemple, el conecrt de AFI a Milan, que nomes vaig reconeixer 3 o 4 cançons de tot el setlist ja que tampoc havia escoltat els ultims discs)

Pero bueno, pensan-t'ho bé, ve el colega de bruseles; fa temps q no vaig a un concert i si m'escolto les 3 o 4 tipiques cançons noves (que m'han aconsellat) i a mes toquen alguna antiga , doncs ja pot ser un concert acceptable.

Que coi acceptable! va estar de puta mare!

De les noves van tocar casualment les 3 que em vaig escoltar pel youtube, que al cap i a la fi no estavan gens malament.
I de les demes...basicament es van patejar tots els discs que han tret desde el "White Trash two heebs and a bean" fins el "pump up the valuum" que per mi son els millors. Especialment van tocar casi totes les del "Punk in drublic", el primer disc seu que vaig tenir.
I per rematar el tema a la 4a canço diuen algo aixi... "this song lasts 18 minutes, so it's a long song". No m'ho podia creure, van tocar el disc "the Decline" sencer!!!(que té una sola canço, això sí, llarguissima)
Finalment despres d'un llarg concert (comparat amb altres concerts d'aquesta gent) van fer un bis genial i van llargar.

Menció especial a:
-the Decline, com ja he dit abans, el van tocar sencer (normalment toquen els ultims 5 minuts)

-les cançons reagges del punk in drublic , que sembla ser lo unic que podien tocar mentres el Melvin (guitarrista) estava trallant com una porca darrera d'un bafle.

-Murder the goverment , una canço que ja de per si es curta (dura menys d'un minut) que juraria que la van tocar en menys de 20 segons XD

-a la ultima canço, "kill all the white man", canço que no m´esperava pass, antiguissima (del "the longest line") i es molt catxonda.

Bé, per acabar us deixo una aproximacio del setlist que van tocar, per si algu l'interessa. Jo potser m'acabare fent un cd.

-Dinosaurs will die
-Franco unamerican.
-Perfect goverment
-The Decline

A partir d'aqui no recordo l'ordre exacte.

-Leaving jesusland.
-I'm telling tim
-Leave it alone
-Eat the meek
-Bob
-The brews
-Radio (Rancid cover)
-Lory Mayers
-Bottles to the ground
-Linolium
-Murder the goverment
-Don't cal me white
(alguna mes suposo)

Bis:
-Whoops, I OD'd
-Stickin in my eye
-Kill all the white man