dilluns, de juliol 28, 2008

Nous talents de l'expansio del wow

L'Alvarito em diu: "Actualitza el blog tio!"

I jo com a bon minyo, ho faig. Tot i que potser no es trobara el tipus de post que s'esperava, jeje.

La noticia: S'han fet publics els nous talents de l'expansio del World of Warcraft.

A més també surten els de la nova classe de l'expansió, el Dark Knight (com el Batman :P)

Una de les coses que mes m'agradaven d'aquest joc (si, parlo en passat per què el vaig deixar) era pujar les habilitats de crafting i probar diferents configuracions dels arbres de talent.

Ara amb els nous arbres em puc tornar boig. M'he mirat els talents del bruixot, que és el meu personatge principal, i són tremendos.
I amb la calculadora de talents de que he linkat, es pot jugar a fabricar builds de personatrges sense necessitat de tenir el joc.

I fins aquí escric avui, per què al veure tanta info, m'agafa caguera.

Disclaimer: S'ha de tenir en compte que ara mateix aquesta expansió esta en fase beta, i per tant tots els talents poden ser lleugerament modificats.

Tornaré a caure en la tentació¿?¿? :S