dimarts, de maig 27, 2008

Tots els colgaos d'internet en un sol clip de Weezer

L'altre dia, el 25, es veu que era el dia de l'orgull friki i per una extranya casualitat, uns dies mes tard vaig descobrir aquest clip de Weezer.

Weezer - Pork and Beans


És un tremendo recopilatori de "personatges" (es a dir, colgaos!) mítics del youtube.
No sabria si preocupar-me o no al veure que conec a la majoria, i bé, els que no coneixia abans del clip ara ja se qui són.

Bueno, no puc fer-vos sentir curiositat i despres deixar-os penjats, així que aquí llistaré, per ordre d'aparició, tots els persons que he reconegut.

Aquí la vostra dosis de sabiduria:

-Canon rock
-Numa Numa Boy
-La ardilla més famosa de la red
-Furia nunchaku.
-Diet coke and mentos experiments
-Record guines de posar-se samarretes
-La deplorable "Leave britney alone"
-All your base are belong to us Aquesta potser és massa friki per alguns, és un joc que s'ha fet famós per la traducció del japonés al anglés d'aquesta seqüència.
-Miss Teen USA South Carolina 2007
-Evolution of dance
-Chocolate rain
-Daft Hands
-Daft Bodies
-It's Peanut Butter Jelly Time!
-Charlie the unicorn Aquest surt de fondo cap al final quan es barregen tots al estudi.

Hi ha un parell o tres de referencies que no tinc ni idea d'on surten, però bàsicament, aquest és un bon resum.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo tio! ;)

Juanan ha dit...

Este nuevo disco , q tengo 8 canciones leaked es INCREIBLE. Muy chulo. Me esta gustando ala primera escucha, Las 3 primeras canciones son hitazos, del principio al final.

Anònim ha dit...

Bones,

Jo també vaig veure el vídeo la setmana passada, i vaig mirar de fer un llistat de totes les referències que vaig poder...

Encara en deuen faltar.

Weezer - Pork and Beans

Salut!